YCDTOS Vol.2:n rumpuraita

Subject: YCDTOS Vol.2:n rumpuraita
From: Tara Anttonen (henrikanttonen@hotmail.com)
Date: Fri 29 Nov 2002 - 10:13:43 EET

Luin tässä jokin aika sitten varsin perusteelliselta Zappa sivustolta St.
Alphonzo Pancake Homepagelta, että You Can't Do That On Stage Vol. 2:n
Helsinginkonsertin rumpuraidan bassorumpu onkin studiossa äänitetty ja sen
soittaa Chad Wakerman yli kymmenen vuotta myöhemmin siitä huolimatta, että
Zappa aina sanoikin että julkaisuilla ei ole jälkiäänityksiä. Ilmeisesti
sama pätee myös muihin sarjassa oleviin taltiointeihin samalta bändiltä.

Kun olen itse kuunnellut tuota loistavaa musiikkituotetta, olen ihmetellyt
kuinka hyvältä bassorumpu kuulostaa sen ajan tuotteeksi.

Onko kellään tietoa pitääkö tuo väite paikkaansa?

The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*