VS: Plook yourself

Subject: VS: Plook yourself
From: Herranen Kari (Kari.Herranen@hus.fi)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 10:26:13 EET

that's right you heard right, the secret word for tonite is.. #?@! Yourself
tämä biisi löytyy steve vain flex-able leftovers uusintajulkaisulta. cd:n
mukana on myös painettuna biisin sanat.. hööhööhöö.. valitettavasti cd ei
ole mulla juuri tässä, etten voi antaa herkkupaloja siitä. toi leftovers-cd
sisältää niitä biisejä joita vai äänitteli hotellihuoneissa ym. muualla
zappa kiertueiden aikoina. ymmärrettävistä syistä vain biisit tuolloin
kuulostivat zappalta, mutta toi #?@! Yourself on kuitenkin hiukka uudempaa
kamaa.
stevie meni kyllä myöhemmin pilalle, kun se rupesi vääntämään
sukkahousuheviä ja kilpaileen kuka pääsee eka biisin loppuun.. tai olihan
toi vain konsertti hesassa 29.2.2000 ihan makee (jopa myös buutsilta
kuunneltunakin). sen bändissä olikin silloin mukana myös mike keneally. ja
kun funtsii noita ex-fz-band kitaristeja niin kyllä mun mielestä keneally on
soolotuotannossa mielenkiintoisempi kuin vai. kaivakaa esiin vaikka äijän
Boil That Dust Speck. sitä paitsi keneally on loistava laulaja.

ja keskustelu jatkuu

kh