Re: Live in Australia

Subject: Re: Live in Australia
From: Juhani Heinonen (juhani.heinonen@johtolanka.fi)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 07:10:49 EET

Huomenta pojat ja tytöt!

At 12.3.2002 00:25, you wrote:
>Yritin tilata Villen mainostaman uuden Zappa-albumin suoraan
>Barfko-Swillistä, mutta - paitsi että hinta nousi kuljetuksineen melkein
>50 dollariin - en saanut suomalaista VISA-korttiani hyväksytyksi,
>vaativat jotain ihme koodia normaalin numeron lisäksi.

Minulle kävi samoin, vaikka läysinkin kortistani sen koodin. Ovat kuulemma
joutuneet luottokorttipetosten uhriksi ja tulleet varovaiseksi. Sivulla
sanotaankin,
että vain amerikkalaisten pankkien myöntämät kortit kelpaavat. Joku
hollantilainen kirjoitti AFFZ listalla onnistuneensa tilaamaa ko. levyn omalla,
eurooppalaisella luottokortillaan. Se Barfko-Swillin salattu tilaussivu muuten
vaikuttaisi olevan ei-salattu. Ainakaan minun selaimeeni ei missään vaiheessa
ilmestynyt salauksesta kertovaa lukonkuvaa.

>Olen kysynyt G&S Musicilta, josko he tarjoavat levyä eurooppalaisille
>kohtuuhintaan. Jos näin tapahtuu, voimme toteuttaa samanlaisen
>kimppaoston kuin kerran aikaisemminkin.

Hienoa. Toivottavasti onnistutaan.

Terveisin
Juhani Heinonen