Esan palsta Njetissä with Juhani

Subject: Esan palsta Njetissä with Juhani
From: E-Tero Jarvi (terontorvest@hotmail.com)
Date: Mon 07 May 2001 - 13:04:45 EEST

Olen koonnut tietoja Zappan vaiheista Suomessa palstoissani
http://www.njet.net/palstat/group.phtml?group_id=18
Juttu on melkein kokonaan Juhanin juttujen pohjalta. Voin editoida sitä
loputtomasti.Esim Ms Pinkyn kohdalla on nyt epätarkkuutta, luulen että
sanoin jotain hieman väärin. Parhain tapa liittää uutta materiaalia on
loppuun. Laitan sinne Appendix 1, 2 , 3 ym ja kerron mistä tiedot on saatu,
tai sitten jätän nimettömäksi jos NIMENOMAAN niin mainitset. Voitte kertoa
joko suomeksi tai englanniksi. Tiedot minulle suoraan
terontorvest@hotmail.com