Re: Zappa ja Suomi

Subject: Re: Zappa ja Suomi
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Fri 04 May 2001 - 00:41:42 EEST

E-Tero Jarvi wrote:
> Löytyykö jostain jonkun kokoama artikkeli tai muu kotisivu jossa olisi
> kaikki Zappan seikkailuista Suomessa? Tähän asti olen nähnyt pari kuvaa.
> Esa.

Enpä usko, että tällaista on netissä. Ei varsinkaan, jos vaatimuksena on
"kaikki Zappan seikkailuista Suomessa". Kirjassa Zappa äänitteillä on
sivulla 161 pieni kooste otsikolla "Frank Zappa ja Suomi". Siinä on
Tervaharjun, Laipion ja Emu Lehtisen muisteluksia.

t. Heikki Poroila

--
Heikki Poroila
Musiikkikirjastonhoitaja - Music Librarian

"Musiikki on parasta - Music is the best"