Valikoituja raitoja

Subject: Valikoituja raitoja
From: Ville Kinnunen (ville.kinnunen@pp1.inet.fi)
Date: Tue 10 Apr 2001 - 22:47:30 EEST

>Civilization III
> Tärkeimmät raidat:
> - Amnerica, Dio Fa
> Olen toisinaan ohjelmoinut CD-soittimeni toistamaan jompaakumpaa
> näistä. Kummassakin riittää kuuntelemista vaikka kuinka; jopa sinänsä
> yksinkertaisessa, mutta kauniissa Amnericassa.

Amnerika ja Dio Fa ovat suvantoja CPIII:n näennäisen rauhattomassa
pyörteilyssä(tikahdun kanssanne edellisen ilmaisun näppäryyteen ;D),
tervetulleitakin sellaisia. Amnerika on hyvin, hyvin kaunis biisi, olen
ottanut tavakseni laulaa sitä esim. saunassa(sanat löytyvät netistä,
osoitteen saatte kunhan sen löydän).

Dio Fa:n kurkkulaulanta(kuten myös Sten Sandellin ja Simon Steenslandin
laulut) on inspiroinut minua yrittämään itsekin moista ilmaisua. Se ei ole
lasten kuunneltavissa se.

CPIII on kiehtova teos. Joka kuuntelukerralla siitä löytyy jotain uutta,
tämänhetkinen suosikkibiisini on Reagan at Bitburg, kakkosena tulee Why
Not?.

Ville (joka on ilahtunut lisääntyneestä listaliikehdinnästä)