Ensemble Modern Live / Ensemble Ambrosius

Subject: Ensemble Modern Live / Ensemble Ambrosius
From: Jokela Mauri (mauri.jokela@salo.fi)
Date: Sat 03 Mar 2001 - 20:39:37 EET

Eipä tullut kuunneltua "Ensemble Modern konserttilavalla" -ohjelmaa Ylen
Ykköseltä maanantaina 26.2.2001.
Zappan musiikkia ei tiettävästi ohjelmassa kuultu.

Katso! -lehden ohjelmatiedoissa on kerrottu seuraavaa:
21.00 Ensemble Modern konserttilavalla.
Joht. George Benjamin, sol. Christine Whittlesey, sopraano sekä Susan Knight
ja Genevieve Strosser, alttoviulu.
Oliver Knussen: Sanattomia lauluja op. 26.
George Benjamin: Viola-Viola.
Esa-Pekka Salonen: Five Images after Sappho.
George Benjamin: At First Light (Osa konsertista Amsterdamin
konserttitalossa 29.1.2000).

Eilen perjantaina (2.3.2001) tuli YLEn TV 1:stä klo 21.00 A-Studio, jossa
Olli Virtaperko Ensemble Ambrosiuksesta kertoi mietteitään Zappan
musiikista.
Ohjelma tulee uusintana maanantaina.

TV1
Maanantai 5.3.2001
13.05 A-studio
        Kestävyyslajit eivät ole muodissa - nuorten kunto rapautuu tasaiseen
tahtiin. Missä kulkee terveen urheilun raja? Ensemble Ambrosius rockin ja
klassisen välimailla. Stereo. Ed. esitys 2.3.2001.

        ---Maukka---

        p.s. Toivon listalaisten tiedottavan tulevista Zappan musiikkia
sisältävistä ja/tai sivuavista TV- ja radio-ohjelmista tällä listalla. Esim.
Ensemble Modern, Ensemble Ambrosius, UMO plays Zappa jne. kiinnostavat
ainakin minua, mutta usein ohjelmatietoja ei tule luettua riittävän tarkasti
tai tarpeeksi ajoissa ja ohjelmat jäävät kuulematta ja näkemättä. Itse olen
pyrkinyt tiedottamaan listalla ohjelmista jos suinkin olen tiennyt jonkin
ohjelman sisältävän Zappan musiikkia tms. asiaan liittyvää.
        Kommentoikaa toivomustani.
        Music Is The Best.

        ---sama---