Vs: Tabula Rasa & Peaches en regalia?

Subject: Vs: Tabula Rasa & Peaches en regalia?
From: Ilpo Tikkinen (ilpo.tikkinen@pp.inet.fi)
Date: Fri 31 Mar 2000 - 09:13:25 EEST

Joo, itselläni ei ole kuulokokemuksia, mutta olen kuullut aiemminkin, että tällainen esitys olisi ollut.
Taitaisi olla parasta ottaa yhteyttä Silvennoiseen tai TV2:een... Jos ei joku listalta muista. Nimittäin jos tuommoinen on taltioitu, olisi enemmän kuin kiitollinen kuulemaan sen, kuuluihan/kuuluhan Tabula Rasa niihin kotimaisen rockin kärkinimiin ja omiinkin suosikkeihini.
Tikkinen