Re: Sleep Dirt - elokuva?

Subject: Re: Sleep Dirt - elokuva?
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Mon 08 Nov 1999 - 21:57:51 EET

Ville Kinnunen wrote:

> Terve. En tarkoita tukkia postilaatikoitanne enkä häiriköidä, huomasin vaan yhden jutun. Malice Laugh - nimisen hemmon tekemän Sleep Dirt - midin teksteissä lukee että "Love theme from the motion picture 'Sleep Dirt'." Onko tämä totta? Onko olemassa Sleep Dirt - elokuva? Onko elämä todella elämisen arvoista? Onko tonni paljon vai vähän?

Varmaan tällainen elokuva on olemassa, mutta Zappan kanssa sillä ei varmasti ole mitään muuta yhteistä kuin hauska nimi ja MAHDOLLISESTI Zappan kappaleen käyttö soundtrackissä. En itse ostaisi leffaa näillä reunaehdoilla!

Heikki Poroila
Musiikkikirjastonhoitaja - Music Librarian

E-mail poroila@kaapeli.fi
Vantaan kaupunginkirjasto - Vantaa City Library
Lummetie 4, FIN-01300 Vantaa

"Musiikki on parasta - Music is the best"