Vs: RIDE THE BRIEFCASE!

Subject: Vs: RIDE THE BRIEFCASE!
From: Ilpo Tikkinen (ilpo.tikkinen@pp.inet.fi)
Date: Wed 01 Sep 1999 - 17:49:16 EEST

Jep,
Suomalaisia covereita tiedän seuraavat:
Kontra: Mökö ja Luru (Let's make The Water Turn Black). Tämä mulla on itselläni
Maarit: ? en muista nimeä suomeksi (Dog Breth hänen ekalla LP:llään)
Eläkeläiset: Bobby Brown
Isi ja Pojat Myrskystä: Take Your Clothes... (löysin kirjaamani tiedon...!) -88 joko VJO26 Likaa! -single tai
VJO52 Dog & Doll EP
Kontralla pitäisi olla joku muukin Zappacoveri, olisko sitten tuo Take Your Clothes... jollain nimellä
Sitä en tiedä, tekikö Ma Baker's Soul factory levyjä, he ainakin soittelivat mm. Keep It Greasyä ja joitain muitakin Zapan juttuja. Jos tiedätte näitä lisää olisin kiitollinen tiedosta!!! Sama muuten koskee ulkolaisia artisteja myös. Mm. G.Thorogoodin Trouble Every Day on omalla tavallaan mielenkiintoinen versio!

Itseasissa ihmettelen, ettei noita versioita vaikkapa Ruben & The Jetsin matskusta ole tehty enempää, näihin luulisi pystyvän tavan bändin/artistinkin.
Ilpo