Captain Beefheart/Zappa

Subject: Captain Beefheart/Zappa
From: Mikko.Uusi-Oukari (Mikko.Uusi-Oukari@mikuusi.pp.fi)
Date: Fri 27 Aug 1999 - 19:54:37 EEST

>Tämä peefhaartti, millä kaikilla sen levyillä vierailee Zappa? Onko
jollakin tietoa?
> Tikkinen

Sikäli kun suoralta kädeltä oikein muistan, niin Zappa ei vieraile muilla
Beefheartin levyillä kuin sillä uudella Grow Fins 5 CD kokoelmalla (1
biisi). Ja sitten tietysti jo edellä mainitulla Trout Mask Replicalla
tuottajana ja "puhujana".

Beefheart on sitten jonkin verran enemmän mukana Zappan levyillä: Hot Rats,
One Size Fits All, Bongo Fury (tämä on Zappa/Beefheart & Mothers live),
Zoot Allures, YCDTOSA vol 4, The Lost Episodes ja Mystery Disc. Oliko
siinä kaikki?

Beefheartin levyistä Mirror Man ja Safe As Milk ovat ilmestyneet hiljattain
remasteroituina. Ja Rhino-merkillä on tullut juuri tupla-kokoelma (joka on
kyllä saanut kehnonlaisia arvosteluja).

JETHRO TULLIN UUSI LEVY ILMESTYI TÄNÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Sorry, no
Zappa content)

terv. Mikko