Re: Ketäs kaikkia ja mitäs muuta??

Subject: Re: Ketäs kaikkia ja mitäs muuta??
From: Heikki Poroila (poroila@kaapeli.fi)
Date: Fri 06 Aug 1999 - 00:25:07 EEST

Ilpo Tikkinen wrote:

> Moikka!
> Kuinkas paljon täällä oikeastaan porukkaa pyörii näillä listoilla? Nääs
> ajattelin heittää ideanpoikasen viriämään.
> Olen näet kunnostamassa parahillaan osittain majoitustiloiksi käytöstä
> poistettua kansakoulua Kaavilla (ai että missäkäkö se semmonen... n. 80km
> Joensuusta luoteeseen ja saman verran Kuopiosta kaakkoon) Niinivaaran kylässä.
> Sinne mahtuisi pitämään pienimuotoiset Zappa-tsempalot joku viikonloppu esim.
> lokakuussa. Olisi varmasti antoisaa tavata ihan luonossa ja kunnella ja
> keskustella tms. vaikka.... Nylon Beatista :-)
> [...]

Meitä on toistaiseksi zappa-listalla vain vajaat 20 henkeä, joten kovin iso TÄMÄ
porukka ei vielä ole.
Omasta puolestani en Ilpon idealle syty työ- ja kotikiireiden takia, mutta kyllä
tätä listaa voi tällaisen tapahtuman organisoinnissa käyttää. Vaan vähän
epäilen, josko lähtijöitä löytyy. Saattaa nimittäin olla, että
sähköpostilistalle liittyneitä yhdistää halu saada tietoa ja mahdollisesti
antaakin sitä enemmän kuin varsinaiset aktiot. Mutta osoittakaa, että olen
väärässä, niin sitten olen!

--
Heikki Poroila
Musiikkikirjastonhoitaja - Music Librarian

E-mail poroila@kaapeli.fi Vantaan kaupunginkirjasto - Vantaa City Library Lummetie 4, FIN-01300 Vantaa

"Musiikki on parasta - Music is the best"