If Igor Stravinsky and Frank Zappa were jammin...

Subject: If Igor Stravinsky and Frank Zappa were jammin...
From: Ville Kinnunen (ville.kinnunen@pp1.inet.fi)
Date: Fri 02 Jul 1999 - 12:23:56 EEST

Terve kaikki Zappan ystävät. Kivaa että meitä on näin paljon. Itse olen 19-vuotias salskea nuorukainen Kainuusta, ja zappahdin vuonna 1997 syksyllä, kun tilasin hetken mielijohteesta HIOS:in, eli sen tuhmien laulujen kokoelman. Noh, sehän kolahti kuin metrinen sateenvarjo. Siitä sitten edettiin levyjen "Zappa's Universe", "Strictly Commercial", "YCDTOSA1" ja sen sellaisten kautta "Strictly Genteel":iin. Ja nyt just tuli laatikkomieheltä "LSO vol. 1&2", ja sehän on aivan mahtavaa musiikkia. Että sillä tavalla se nuori mies kiinnostui modernista musiikista.

"Information is not knowledge, knowledge is not
wisdom, wisdom is not beauty, beauty is not love,
love is not music. Music is the best!"