Kymysyksiä...?

Subject: Kymysyksiä...?
From: Ilpo Tikkinen (ilpo.tikkinen@pp.inet.fi)
Date: Sat 10 Apr 1999 - 17:44:31 EEST

1) Mitenkä on, millaista tavaraa ihmisillä on Zappa-juttuja nauhalla, siis
videolla. TV:stä on tulut ainakin 200Motels, Does Hjuumor... ja sitten se
dokumentti, mutta löytyykö joltakin vielä muuta?

2) Onko tuonnoisen Zappa ja Hai tiimoilta kuulunut viimeaikoina mitään?
Sehän oli vain projekti, mutta....

3) Mitä suomennoksia tai kotimaisia esityksiä levyillä on tiedossa Zappan
tuotannosta. Itse tiedän Maaritin, Kontran ja sitten oli joku pitkä bändin
nimi (en nyt muista?), onkohan muuta. Samoin olen muutenkin kiinnostunut
Zappa-jutuista muiden (ulkomaisten esittämänä). Jos tiedätte niin
kertokaapa... Esim. G.Thorogoodin versio Trouble Everydaystä on ihan ok...
Tikkinen