Ei tass vaan taas ne Cheap Thrills Zappat

Subject: Ei tass vaan taas ne Cheap Thrills Zappat
From: Mikko Uusi-Oukari (mikuus@utu.fi)
Date: Sat 10 Apr 1999 - 14:40:09 EEST

Tuli painovirhepaholainen edelliseen viestiin, mutta ei kai se haitanne.

Ostin juuri Delfi Recordsilla julkaistun Zappan Cucamongan (julkaistu kai
aikaisemmin jollain merkillä Cucamonga Years vai muistanko väärin?). Ja
olen työpaikan kautta matkalla kotiin kuuntelemaan sitä. Onko kukaan
kuullut? Kommentteja!

Jos joku ei tiedä mistä levystä on kyse, niin se pitää sisällään materiaalia
vuosilta 1963-64, äänitetty Cucamongassa sijainneessa Zappan Studio Z:ssa.
Mukana on tuntemattoman tuntuisia artisteja: Bob Guy, Baby Ray & The Ferns,
The Heartbreakers, Paul Buff, Mr. Clean, The Pauls ja The Rotations.

Zappa ja Paul Buff ovat tuottaneet ilmeisesti yhdessä ja erikseen kaiken
materiaalin, en saa kaikkea bookletista heti selville. Zappa on lisäksi
säveltänyt osan biiseistä, joillakin hän jopa soittaa itse kaikki
instrumentit.

Baby Ray & The Fernsissä laulaa Ray Collins. Hän näyttää olevan mukana myös
The Heartbreakerseissä.

Tämä menee vähän sekavaksi, olen nähnyt jossain (G&S Music?) selkeän
esityksen levystä. Ajattelin tuoda jukli, että tällainenkin levy on, olen
pitkään ajatellut ostaa ja nyt ostin. Tuli mieleeni, että ei kai tätä
materiaalia vain ole Mystery Discillä tai jossain muualla (ei ainakaan Lost
Episodesilla).

Nyt kotiin kiireesti tarkistamaan. Niin ja kuuntelemaan!

t. Mikko