Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Uutta nettisivuillani

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 19.01.2006 - 13:37:37

Tervehdys!

Olen laittanut nettisivuilleni uusia improvisaatiopätkiä.

http://www.villeranta.com/luonnokset/index.html

Tapahtumista löytyy tietoa Angoulêmen sarjakuvafestivaaleista ja sen
suomalaistapahtumista sekä mun uudesta albumistani, joka ilmestyi nyt
ranskaksi, toivottavasti pian suomeksi myös.

Sivut laahaa muilta osin aika lailla todellisuuden perässä, vaikka
tietoyhteiskunnassa pitäisi olla toisin päin. Tilanne toivottavasti muuttuu
pian.

Terveisin,

ville

--