Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [Mainos] The First Book of Hope

From: tomustur@uiah.fi
Date: 18.05.2005 - 18:58:58

Sain pienen sarjakuva-albumini vihdoin painosta. Julkaisua saa
suoraan minulta tai erinäistä kaupoista, kunhan saan kannettua (mm.
Myymälä2 (Hki, Voltti (Tre), Akateeminen). Rahan voi maksaa suoraan
tilille (573182-431193), kunhan muistaa laittaa minulle sähköpostin,
jossa toimitusosoite. Niin, albumi on englanninkielinen.

Homma myös nähtävillä 27.5. asti TaiKin Masters of Arts -näyttelyssä
Mediakeskus Lumessa.

Doing fine with the millenium? Häh?

---8<---

THE FIRST BOOK OF HOPE

48 s. / 210 x 148 mm / 10 Eur
ISBN 952-91-8589-8 / (Bong22)
Julkaisija: Boing Being / Hurry!

Tarina hyvästä elämästä ja muutamasta kuolemasta. Tommi Musturin
toinen oma julkaisu ja samalla ensimmäinen osa pidemmälle
albumisarjalle.

http://www.boingbeing.com/temp/beginning.jpg
http://www.boingbeing.com/temp/trash1.jpg
http://www.boingbeing.com/temp/trash2.jpg