Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] FW: Mikrokivikausi

From: kivi@kaapeli.fi
Date: 21.02.2005 - 10:47:47

> Jos jollain tulee hyviä ideoita, vastaatteko suoraan kysyjälle (hän ei ole
> listalla). Idea sinänsä on minusta kannatettava /TO

Mikrokivikautta on ilmestynyt seuraavat kokoelmat, joista ensimmäinen on
albumi. Jälkimmäisessä on hauska Wallun piirustuskoulu, ja paljon selattavia
mikrokivikausia.

Kaiken takana on nainen (Tecnopress Oy, 1989)
http://members.surfeu.fi/harri.vaalio/kaiken.html

Mikrokivikausi CD-ROM 1 (Helsinki Media Erikoislehdet, 1996)

Muuten olen sitä mieltä, että Mikrobitin lukijat varmaan muistavat jokaikisen
ilmestyneen Mikrokivikauden vielä niin hyvin, että varsinaista nostalgiabuumia
saadaan odotella muutama vuosi. Eiköhän noita sitten ilmesty.