Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] kommentteja poimintoihin

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 13.09.2004 - 17:04:04

Kyllä minä kauheasti ihmettelen, jos ei näistä teoksista mitään
keskustelua valtamedioissa synny. Kirjamessuilla voidaan toki
paneeli järjestää, ainakin pienessä mittakaavassa (Basaariin mahtuu
noin 30 sarjakuvasanankuulijaa.)

Mutta tässäkin vaan ihmettelen, että ei ole Palestiinaa WSOY:n
oman kaupan ikkunassa, eikä Kekkosta eikä Persepolista Otavan.
(Tosin tilanne on vielä tältä päivältä tarkistamatta...)

t. Vesa