Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] festariapua kaivataan!

From: Kaisa Leka (kaisa@absolutetruthpress.com)
Date: 07.09.2004 - 21:00:00

Hei pienlehteilijät!

Viime vuosien tapaan sarjisfestareilla 18.-19.9. on Pienlehtitaivaan
tavallisten myyntipöytien lisäksi yhteismyyntipöytä, johon piirtäjät voivat
tuoda muutaman albumin myyntiin. Idea on, että kukin myös istuu pöydässä
myyjänä pari tuntia viikonlopun aikana. Rahat laitetaan yhteiseen kassaan,
josta ne lopuksi jaetaan myyntilistan mukaan.

Pöytää hoitamaan tarvittaisiin nyt joku yhteyshenkilö, joka sopisi myyjien
kanssa päivystysvuoroista ja istuisi tarvittaessa vähän itsekin myymässä.
Myyjiä on riittänyt hyvin, eli yhteyshenkilön ei todellakaan tarvitse kykkiä
koko viikonloppua pöydän ääressä, riittää, että myynnin laittaa käyntiin
aamulla ja sulkee illalla ja kurkistaa päivällä silloin tällöin, mikä on
meininki. Myynti- ja myyjälistapohjat ja neuvoja saa multa.

Jos ja kun puhkutte intoa hoitaa pöytää, ottakaa yhteyttä pikaisesti! Muuten
joudun ravaamaan itse Aktia-salin rappusia ylös alas tuskanhiessä koko
viikonlopun.

t: Kaisa

***

Kaisa Leka