Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Kotimaista sarjakuvaa netissä

From: Juha Veltti (juha.veltti@kolumbus.fi)
Date: 31.08.2004 - 18:01:01

Hei. Julkaisen netissä kuukausittain mytologisvaikutteista draamasarjakuvaani, The First Mania. Tähän mennessä valmiina on noin 130 sivua aikuisille suunnattua, hieman kokeellista sarjista.

Viimeisimmät jaksot ovat kokeellisempaa matskua, ja ehkä lähempänä sitä mihin sarjakuvailmaisullani pyrin, ja uudet lukijat voivat halutessaan aloittaakin 8. kappaleesta, ja jatkaa sitten alusta. The First Man on minulle kehitysprosessi, jossa tutkin erilaisia sarjakuvakerronnan muotoja. Olen kiinnostunut kuulemaan kommenttejanne.

Juha Veltti

http://www.kolumbus.fi/juha.veltti/sarjak.htm