Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: Myydyin sarjisalppari

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 06.08.2004 - 15:11:11

Muumeja, eikä Kiekuja kaikuineen ei lasketa, koska sarjat ovat
alkujaan ilmestyneet lehdissä.

Manu ja kultatupsua taidettiin tosiaan painaa jokin järjetön määrä,
mutta epäilen että tuskin 20.000 enempää kuitenkaan? Kunnaxen
KotlantiMigreeniä varmaan max. 10.000.

t. Vesa

attached mail follows:

Niin joo, tuli mieleen että Muumit ja Kieku ja Kaiku voivat olla aika kovia. Vaan kenellä on lopullinen tieto asiasta, nyt rupesi kiinnostamaan.

Teemu

>From: Reima Mäkinen <kuvagra@nic.fi> >Reply-To: puhekupla@katto.kaapeli.fi >To: puhekupla@katto.kaapeli.fi >Subject: Re: [puhekupla] Re: Myydyin sarjisalppari >Date: Fri, 06 Aug 2004 12:46:49 +0300 > > >Sirolan Hölmölöiden lisäksi hyvä ehdotus on ollut Karin Manu ja kultatupsu. >Mä oon samaa mieltä. Tuo tuli mullekin yöuniin. >Samoin Kunnaksen Jagge Migreeni. >Mutta eikö se ehdottamani Itikainen saa kannatusta? Onhan siitäkin jo >neljäs vai viides painos menossa... > >Reima

Uudessa MSN Messengerissä nyt mukana paljon online-pelejä. Lue lisää