Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Oululaisia piirtäjiä

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 18.06.2004 - 10:13:13

Tiedotus kaikille oululaisille sarjakuvantekijöille

Ensi vuonna kun Oulu täyttää 400v saattaisi olla yhteisnäyttely tiedossa.
Tilaajalla on toiveena saada näytille oululaisia piirtäjiä ja Oulusta
kertovia sarjakuvia.
Vastatkaa tähän viestiin suoraan minulle, ja välittäkää viesti myös
eteenpäin, jos tiedätte jonkun joka ei lue puhekuplalistaa.

Ilpo

Ilpo Koskela

GST Graafinen Studio
Kansankatu 47 A, 4 krs. 90100 OULU
Puh. (08) 312 1540, 0400 514 540, Fax (08) 312 1541
Email: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
www.graafinenstudio.com