Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [filtered] sarjisautomaatissa nyt 6/2004

From: Jenni Rope (jennirope@hotmail.com)
Date: 10.06.2004 - 18:47:47

----------------------------

TUULANAUHAT: Dadao Trio/Ponytail -split tape (c-kasetti)
http://www.tuulanauhat.com

ESSI NUMMELIN: Reindeer Olga (sarjakuva)

TOMMY LILJA: Urho uskomaton ja muita tarinoita (sarjakuva)

LAURI HIRVONEN: Pupu (sarjakuva)
http://www.pupunkolo.com

PYSSELKLUBBEN: Mykevä (sarjakuva)

JENNI ROPE: Puhelimessa piirrettyjä (kuvasarja)

KASPER STRÖMMAN: A Helping Hand (sarjakuva)

(2 e/ kpl)

Tervetuloa!
t. Jenni

Sarjisautomaatti
MBAR, LASIPALATSI
MANNERHEIMINTIE 22-24
00100 HELSINKI
Avoinna ma-ti 9-24, ke-la 9-02, su 12-22

http://www.napabooks.com

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.

pääsivu