Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pastori Kärme Röhkii Jälleen

From: P.Karme (p.karme@kiu.as)
Date: 12.02.2004 - 15:19:19

Varmasti, takuulla, ihan varmana, ei ole toista ihmistä tässä
maailmassa, jolle yhtä systemaattisesti ja taajaan ovat nuo
s-postipalvelut ryppyilleet. Tuhannesti oon vaihtanu osotetta, eikä
mikään konsanaan toimi kunnolla, ei duunien osoitteet, eikä muut. Ehkä
tää nyt toimisi.. Ainakin ensimmäistä kertaa onnistu tämä Kuplalle
liittyminen - liekö syynä em. syyt, vaiko ihan rehdisti se, että oon
niin käsi kaikkien kivenmurikkaa monimutkaisempien teknisten härpäimien
käytössä.

No kuitenkin.. Etsiskelen epämääräistä yhteyttä muihin
Pienlehtitaivaallisiin olentoihin Mariaan ja Petriin, Reimoihin ja
kumppaneihin.. Viime kesä meni mulla tyystin ribulnjaksi festarillisessa
mielessä - avioitumisen, duuninvaihdon ja Kouvolaan muuton takia katosin
itseltäni ja muilta tyystin kadoksiin. Jälkikäteen kuulin, että joku
sentään oli muistanut, että mä säilöin sitä Taivaan enkelikylttiä
Likellä - ja onneksi hakenut pois ja käyttöön. Hyvä niin! Itse olin
jossain, entiiä missä unohduksissa ja sekaisin.

Ens kesän kuvioihin haluan ilmoittautua ihan jotenkin
järjellisenoloisesti mukaan. Ainoana ongelmana ehkä se, että en pääse
välttämättä kaikkiin kokouksellisiin asioihin mukaan täältä
Kouvolaskaupungista. Vedän täällä muuten sarjiskurssia, jonka parhaat
ripellykset niputetaan jonkunmoiseksi julkaisuksi festareille mennessä.
Muutamat väsäävät omiakin lehdyköitä - eli Kouvolasta nousee jotain
uutta - ja jopa varsin kelvollista kamaakin.

Niinmuttajoo. Taivaalliset toverit, ottakeehan kontaktia ja jakakaa
tietoa tänne korpimaallekin.

Pastorskaja Kärbuuz.