Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Angoulême ja Sami Vähä-aho!

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 26.01.2004 - 10:43:43

Tervehdys!

Ja terveisiä Angoulêmesta, tuolta itseriittoisten (ei syyttä)
ranskalaisten megatapahtumasta. Veikkaan, että paljon tietoa ja kokemuksia
Angoulêmesta tulee julki erinäisten sarjakuvakanavien kautta lähiaikoina,
sillä kaupunki oli täynnä suomalaisia. Viimeisenä iltana laskin, että
baarissa jossain itse istuin oli 18 suomalaista. Yhteensä kaupungissa
taisi olla jotain 25 suomalaista.

Eli mikäpä hauskempaa kuin matkustaa viimeisillä rahoillaan Keski-
Eurooppaan juomaan viinaa suomalaisten sarjakuvaäijien kanssa! Ei tullut
orpo olo ulkomailla.

Asiaa...

L'Horreur humaine -sarjakuvalehden toimittaja etsi epätoivoisesti
Angoulêmessa Sami Vähä-ahoa, joka ei tainnut olla festareilla. Ovat
julkaisseet Samin sarjakuvia tai jotain ja haluaisivat lähettää miehelle
kappaleita.

Voiko Sami ilmoittautua, jos on listalla, tai voiko joku laittaa mulle
Samin sähköpostiosoitteen?

Samin pitäisi ottaa yhteyttä L'Horreur humaineen osoitteeseen:
horreurhumaine@hotmail.com

Kiitos.

ville