Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Limingan sarjakuvalinja

From: Aura Ijäs (psykotommi@luukku.com)
Date: 21.01.2004 - 20:13:13

Minulle tämä on ollut ainakin ihan sopiva paikka, olen tykännyt olla täällä (kuin myös ainakin suurin osa muista, olen ymmärtänyt.) On mahdollisuus keskittyä tekemään sarjakuvaa, käytössä on tietokoneita, kopiokone yms jotka toimivat vaihtelevasti kuten kouluissa usein tuppaa olemaan. Apua saa kun sitä kaipaa, joko opettajalta tai muilta oppilailta. Tietenkin se opiskelu on eniten itsestä kiinni, sarjakuvaa kun ei voi opettaa samalla tavalla kuin matikkaa, senhän me kaikki tiedämme.... Vähän kylmä täällä näin sydäntalvella tosin on, varsinkin vanhemmissa rakennuksissa....

Jos ajatus vuodesta keskellä peltoa pelottaa niin voi lohduttautua sillä, että kauppaan on noin kymmenen minuutin kävelymatka.

-Aura

low.rider@suomi24.fi kirjoitti 20.01.2004 kello 12:22:
> Eräs ystäväni vakavasti harkitsee Limingan Taidekoulun
> sarjakuvalinjaa, ja
> haluaisi kuulla siellä olleiden mielipiteitä koulusta, opetuksen
> tasosta
> jne.
>
> T. Petri Hannini

> Parhaat hakupalvelut yhdessä osoitteessa: http://www.eniro.fi/
>
> Suomalaisten yritysten tuotteet ja palvelut: http://yritykset.eniro.fi/

 MTV3 Laajakaista - Hauskemman elämän puolesta.
 http://www.mtv3.fi/liittyma/hankinta/laajakaista/