Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Loppuvatko Tapaamiset?

From: Maria Björklund (maria_b@welho.com)
Date: 20.01.2004 - 13:47:47

Hei kaikki.

Viime kerralla Helsingin sarjakuvatapaamisessa oli paikalla kolme ihmistä:
Reima, Hännisen Ville ja minä. Keskustelimme tapaamisten viimeaikaisesta
yleisökadosta, ja siitä, pitäisikö tapaamiset suosiolla haudata, jos ne
kerran eivät enää ihmisiä kiinnosta.

Väkisinhän tuollaista juttua ei voi pitää käynnissä. Olen sitä mieltä, että
tapaamiset voidaan katsoa edesmenneeksi, jos kiinnostunutta porukkaa ei
ilmaannu.

Jos joku on vielä innostunut pitämään tapaamiset hengissä joko nykyisessä
tai jossain muussa muodossa, niin tervetuloa keskustelemaan asiasta
Tapaamiset-listalla, Puhekuplassa tai vaikka Kvaakissa.

t: Maria