Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] missä on Tero Salomaa?

From: Kirsi Kinnunen (kirsi@free.fr)
Date: 04.12.2003 - 18:12:12

ETSINTÄKUULUTUS, KIIRE: missä on Tero Salomaa??!!

Mies ei vastaa kännykkäänsä, ei vastaajan viesteihin eikä
sähköposteihin ja herra tietää, että olen kaikkeni tehnyt hänen
yhyttämisekseen.

Tietääkö joku jotakin hänen liikkeistään? Voisitteko olla kilttejä ja
vastata minulle, vaikka privaatisti, asiani on tärkeä ja erittäin
kiireinen.

Tero! Jos luet tämän viestin, niin tiedä, että seuraavaksi kerron
julkisesti syyn siihen, miksi tahdon sinut "puhutteluun"...!!

Kaikella ystävyydellä,
Kirsi

Kirsi Kinnunen
kirsi@free.fr