Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] PIENISUNNUNTAI 3

From: Jenni Rope (jennirope@hotmail.com)
Date: 04.11.2003 - 16:08:08

pieni sunnuntai 3 / 2003
sunnuntaina 9.11. kello 11-20
at
galleria myymälä2
uudenmaankatu 23 [kellari]
00100 helsinki

meillä on tilaisuus.
tilaisuuden nimi on pienisunnuntai.
se on pienkustannetori.
siellä ihmiset, jotka itsellisesti julkaisee juttuja
[niinkun musiikkia, sarjakuvia ja kirjoja jne]
kokoontuu yhteen, istuu alas ja myy tuotteitaan.
pienensunnuntain järjestää murmurecordings-kollektiivi
tee-se-itse galleria myymälä2:ssa uudenmaankatu
23:ssa, helsingissä.

ketä on paikalla:
3T/B
asema comics
absolute truth press
bad vugum / BV2
boing being
crazybackpacker
galax comix
hurry comics
lal lal lal
lost cause
murmurecordings
napa books
palasina
sugarbabylove
timmion
tuulanauhat
vähäiset äänet

teillä on tilaisuus. tulla katsomaan, ja
löytää se kaikki. sarjakuvakirjoja, levyjä joka
muodossa, paitoja, kirjoja, pinssejä, tauluja, melkein
ihan mitä vaan keksit. myös soivaa musiikkia.

tervetuloa.
tuu. tuu ny.

The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*