Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] RE: Mika sananvapaus?

From: low.rider@suomi24.fi
Date: 20.10.2003 - 18:26:26

Suomi on maa jossa sananvapaus toimii niin kauan kuin kohteena ei ole koti,
uskonto eikä isänmaa. Itse kun näin aikoinaan tämän kornin Suomen armeijan
mainoksen, mielessäni liikkui jotain samantapaista kuin Johannes Rojolan
satiiri. Rojolan juttu on kaikessa karmeudessaan hyvin puhutteleva, eikä
ihme että se nostattaa karvoja pystyyn norsunluutorneissa, niin sen pitääkin!
Hyvä että jollakin on kanttia ja älyä tehdä jotain tuollaista. Satiiri on
vaikea laji ja siitä on aina koitunut helposti ongelmia tekijöilleen. Ei
kun sama linja vaan, kentältä tulee täys tuki Pikku-Rojulle!

Petri Hannini

Yllätä kaveri pilapuhelulla: http://suomi24.mobileghost.fi/pilat/
Upeat väritaustakuvat: http://suomi24.mobileghost.fi/tausta/