Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Mitä mieltä Puhekuplasta

From: Maria Björklund (maria_b@welho.com)
Date: 09.09.2003 - 01:21:21

> Ei kai. Miksi jäisi? Onhan tämä edelleen kätevä ja nopea keino tavoittaa
> ihmisiä, jos on tiedotettavaa, kysyttävää tai kommentoitavaa.

Samaa mieltä. Eihän Puhekupla ole suinkaan kuollut. Tänäkin kesänä on tullut
sitä kautta viesti jos toinenkin esim. näyttelyiden avajaisista,
apurahoista, uusista julkaisuista, tapahtumista, sarjisfestariasioista...

Sen sijaan kyselyt piirustusvälineistä ja hiustenhalkomiskeskustelut ovat
nähdäkseni siirtyneet paljolti Kvaakkiin. Ei sillä, että nekään turhia
olisivat, mutta kuormittivat välillä postilaatikkoa kiusaantumiseen asti.

Eli itse en huomaa tässä huonoa kehitystä. Ja Kvaak on muuten foorumi
paikallaan.

t: Maria :c))