Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Festarit tarvitsevat sinua!

From: Tiina Rauhala (tiina-riikka.rauhala@humak.edu)
Date: 25.06.2003 - 10:41:41

Hei.

Sarjisfestarit ovat taas pian. Eli syyskuun 27.-28 Aktia - salissa on tarjolla
jälleen mielenkiintoista lavaohjelmaa, myyntipöytiä, pienlehtitaivas, nettipaja
ym ym. Tänä vuonna festivaali levittäytyy myös Amos Anderssonin museon tiloihin.
 Tämän vuoden festareille ovat saapumassa seuraavat vieraat:

Berberian (Ranska)
Dupye (Ranska)
Jason (Norja)
Joakim Pirinen ( Ruotsi)
Joanna Rubin Dranger ( Ruotsi)

Festivaalit tarvitsevat jälleen innokkaita vapaaehtoisia ruoka ja t-paita
palkalla mukaan rakentamaan, purkamaan, valvomaan, ohjaamaan, opastamaan,
myymään ym.

Laita minulle sähköpoistitietojasi jos olet kiinnostunut!
Järjestämme elokuussa festivaalikokouksen jossa katsotaan tarkemmin työtehtäviä.

Kesäterveisin,

Tiina Rauhala
Festivaalikoordinaattori

tiina-riikka.rauhala@humak.edu