Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] San Diego Comic-Con 2003

From: Kristian Huitula (huitula_mailvacuum@mindless.com)
Date: 17.06.2003 - 12:24:24

Olen osallistumassa näytteilleasettajana San Diego Comic-Coniin 2003, San Diego Convention Centerissä 17.-20. heinäkuuta 2003.

Voisin mahdollisesti ottaa myös joitakin muita suomalaisen sarjakuvan nimikkeitä mukaan omien tuotteideni lisäksi korvausta vastaan.

Mikäli edustat tekijänä/julkaisijana jotakin (suomalaista) sarjakuvanimikettä tai vastaavaa, ja olet kiinnostunut saamaan näkyvyyttä ja mahdollisesti hyödyllisiä kontakteja U.S.A:n suurimmilta sarjakuvamessuilta, ota yhteyttä ja kysy hintaa.

Rajoituksena tuotteille on tietenkin Californian lait ja asetukset esim. alastomuuden ja seksuaalisen sisällön (esim. sarjakuvan kannessa..)esittämisestä vapaasti yleisölle.

Näytekappaleet tarvitsen viimeistään viikon 28 loppuun mennessä.

Vastaukset huom! e-mail: huitula@wlanmail.com

Terveisin,

Kristian Huitula

www.huitula.com
Universe beyond imagination

--
Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search http://corp.mail.com/careers