Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] kirbytsekkausta

From: welzu@surfeu.fi
Date: 05.06.2003 - 23:45:45

Suomalaisista julkaisuista en osaa sanoa suoralta kädeltä (kun en edes
kaikkia omista!), mutta pikaisella kelauksella löytyi ainakin kaksi melko
kattavan oloista sivustoa.
http://pages.prodigy.net/shanenkim/ffmain.html Tuolta löytyy kansikuvia
Kirbyn ajalta (oisko ensimmäiset sata) ja muutakin härpäkkää.
http://www.ocf.berkeley.edu/~arlen/ffsummaries.html Tuolla taas on volume
yhden (1961-1996) lehdet pikaesittelyssä. Mitä muutes Kirbyltä on FF
#236:ssa? Sehän Byrneä (muistaakseni se tarina, jossa Doom on
Nukkemestarin avustuksella kutistanut Ihmeeliset neloset
miniatyyrikaupunkiin). Kyseessä on kyllä juhlanumero (25v?), joten
mahdollistahan se on.
Ainakin noista sivustoista näkee kansikuvat ja enkunkielisen nimen.

Ehkä ei auta asiaa, mutta...
Veli