Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Kirbyn F4 tsekkauslista

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 05.06.2003 - 22:02:02

Kevättä rinnassa. Tulossa HC meininkiä...

Lueskelin tossa vanhoja lehtiäni läpi ja kävi haittaamaan kun Kirbyn
Ihmenelosia on julkaistu ihan sikin sokin. Vain muutamassa lehdessä
mainitaan alkuperäiset (FF 57-60 ja FF82-87) Eli onko kellään hajuakaan,
että kuinka suuri osa ja mitä alla olevista lehdissä ilmestyneistä jutuista
on tullut suomeksi? Entä löytyisikölistaa noiden sarjojen
englanninkielisistä nimistä? Minä vuosina noi on ilmestyneet?

Kirbyn tuotantoa:
- Fantastic Four (Marvel) 1-102,108,180,189,236
- Fantastic Four Special 1-10 (Näistä oli kai 1 ja 2 meidän Ihmeneloset
lehdessä 1/82?)

Varmaan löytyy joku webbisivukin mutta noiden perkaamiseen menee ikä ja
terveys, eli onks kukaan listalaisista tutkinut asiaa?

Reima