Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Dragon ball -faneja?

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 19.05.2003 - 13:58:58

Vesa Kataisto wrote:

> Myös Turkulainen kunnostautui kirjoittamalla aiheesta. En vielä katsonut, onko
> kyseinen "pääjuttu" myös nettisivuillaan www.turkulainen.fi

On se siellä, uutiset-osastossa. Onneksi on hankittu myös Animeseuran pj:n
kommentti, eli jutuntekijöillä on paljon asiallisempi ote kuin Iltasanomilla, joka
ei vaivautunut muuta kuin morkkaamaan ja kauhistelemaan, ilmiselvän
tietämättömästi vielä. Kas kun eivät olleet samalla huomanneet Preacheria, joka
ainakin lähikispallani on sijoitettu lasten ulottuville.
 Toinenkin moitteen sana IS:tä: Kätsy, josta yleensä olen tykännyt, revitteli myös
asiattomasti kuvatessaan taannoin tv:n ohjelmajohtajat verenhimoisiksi pedoiksi.

t. Vesa