Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] tehoviestintää

From: terhie@evtek.fi
Date: 18.05.2003 - 16:46:46

"Sarjakuva on tehoviestintää, jossa oleellinen näytetään pelkistettynä ilman
syrjäpolkuja tai pohdintoja. Aikuisesta sarjakuva voi olla kevyttä ja hassua,
lapsen ymmärrykseen se uppoaa kuin kuuma veitsi voihin."

(Raisa Cacciatore, asiantuntijalääkäri, Väestöliitto, seksuaaliterveysklinikka,
Eija Korteniemi-Poikela, Nettiprojekti
Samuli Koiso-Kanttila, Miehen Aika)

Monilta osin ihan ok mielipidekirjoitus tän päivän Hesarissa lapsille tarjotun
viihteen laadusta. Kuitenkin olin lukevinani taas tekstin ja kuvan
vastakkainasettelua tekstin hyväksi.