Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Dragon ball -faneja?

From: Ville Hänninen (vvhannin@mappi.helsinki.fi)
Date: 12.05.2003 - 10:25:25

Moi,

tuleeko kenellekään mieleen siskoa, veljeä tai ihan omaa itseä, joka olisi
Dragonball-fani? Olen tekemässä lehtijuttua Dragon Balliin liittyen ja
haluaisin jututtaa jotakuta nuorta siitä, mitä mieltä hän on DB:stä...

Vastaukset mieluiten tietysti mulle henk. koht.

t. Ville Hänninen

Ville Hänninen (vapaa toimittaja, Sarjainfo-lehden pt.)
ville.hanninen@helsinki.fi, 050-341 6715
Ville Hänninen, Klaavuntie 10 0 129, 00910 Helsinki