Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] (mainos) Sarjainfo 1/03 ilmestynyt

From: Ville Hänninen (vvhannin@mappi.helsinki.fi)
Date: 30.04.2003 - 13:19:19

Hei,

Sarjainfo 1/03 lienee tänään löytänyt tiensä useimmille tilaajille ja
hyviin kirjakauppoihin. Uuden numeron teemana on ranskankielinen
sarjakuva. Mukana mm. pitkä artikkeli ranskalaisen sarjakuvan uudesta
nousukaudesta, reportaasia Angoulêmen sarjisfestareilta, Paul Gravettin
pitkä artikkeli Lewis Trondheimistä ynnä muuta sälää ja roipetta.

Mikäli sarjakuvaseuran jäsenmaksu tälle vuodelle on jäänyt maksamatta,
vielä ehtii. Jäsenmaksu vuodelle 2003 on 20 euroa, alle 18-vuotiailta 15
euroa. Tilinumero on Leonia 800015-351649. Muista merkitä nimesi, ikäsi
(jos alle 18) ja osoitteesi viestikenttään!

Ja lopuksi siirtymä mainoksesta osto ja myynti -palstalle:
jos joku haluaisi luopua vanhoista Raw-antologioista (ne isokokoiset,
pienet mulla on) tai Oskar Anderssonin pila-/sarjakuvakokoomista, niin
voisin ostaa ne pois. Maksaisin kivasti.

t. Ville H.