Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Idees noires

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 21.02.2003 - 13:59:59

Ilpo Koskela wrote:

> Ei ole ainakaan minun tietääkseni. Ensimmäisen julkaisimme Oulun
> sarjakuvaseuran
> toimesta pian 20 vuotta sitten ja se myytiin loppuun varmaan kymmenisen
> vuotta sittenŠ
>
> Terv. Ilpo
>
> Ilpo Koskela
>
> GST Graafinen Studio
> Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU
> Puh. (08) 312 1540, Fax (08) 312 1541
> Email: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
> www.graafinenstudio.com

Jees, vahvistus kansalliskirjaston suunnalta: vain yksi nimeke on löytänyt tiensä
Fennica-tietokantaan. Mutta siitä on ilmestynyt peräti kolme painosta. *** Heikki

Tekijä(t): Franquin
   Teoksen nimi: Mustat sivut / Franquin ; [suom.: Timo Reenpää]
      Julkaistu: Oulu : Oulun sarjakuvaseura, 1984 (Kaivopuiston
kirjap.)
       Ulkoasu: 53 s. : kuv. ; 30 cm
       Alkuteos: Idées noires
     Lisäpainos: [Lisäp. 1988]. - [Lisäp. 1992]
       Aineisto: kirja
         ISBN: 951-99539-3-0 (nid.)