Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Idees noires

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 20.02.2003 - 20:23:23

Oi oraakkelit,

onko Franquinin Mustat Sivut 2 suomennettu? Ja mistä sen löytäisi? Itse en
ole sitä koskaan suomennettuna nähnyt, joten hädissäni ostin sen ranskan
kielellä käydessäni Brysselin sarjismuseossa. Ongelma on vain, etten....osaa
yhtään ranskaa....

Onkos listalla tapahtunut jotain jännää viimeiseen neljään kuukauteen (olin
poissa listalta)?

t: Teemu Ollikainen

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*