Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Natasha

From: Kari Salonen (karisa@kolumbus.fi)
Date: 15.02.2003 - 14:14:14

>Niinpä, en tiedä, mahtaako olla enää (uusintapainettuna) saatavilla på
>svenskakaan? Alkuperäinen ilmestyi 1978.

Parillakin Tukholmankäynnillä olen poiminut juuri tuota tuon ajan eurokamaa
divareista ihan pilkkahinnalla, nimenomaan siis vanhoja painoksen häntiä
poistomyyntinä. Voipi olla siis, ettei saatavuus nykyisin ole kehuttava
kirjakaupoissa.
Yllä mainittujen lisäksi muun muassa Adele Blanc-Secia, vieläpä
kovakantisena - ja törmännyt täydelliseen torjuntaan, kun olen udellut
suomalaisilta kustantajilta, josko heitä kiinnostaisi kustantaa (anteeksi,
vanha trauma vihoittelee aina välillä).

t.

KariS
karisa@kolumbus.fi
"Työmme on tietää kaikki.
- Sanoisin jopa: tiemme on työtä kaikki."
                Dupond ja Dupont