Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] [ilmoitus] Tapaamiset jatkuvat!

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 09.01.2003 - 17:27:27

At 14:05 9.1.2003 +0200, you wrote:

>Hmm, minun saamassani viestissä se on klo 18. Kumpi on oikein?
Kai se 18 on oikein, Reija vaan sanoi mulle puhelimessa väärin (tarkistin
vielä, että ihmeen aikaisin...) enkä sit lukenu kutsumeiliä.

Olin muuten postaavinani tapaamiset listalle, mutta tämähän onkin
Puhekupla! Että menköön nyt tämmöistä listan tuketta kun ei täällä
muutenkaan mitään tapahdu.

Reima