Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] Tapaamiset jatkuvat!

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 08.01.2003 - 15:37:37

Hei hoi!

Muistattehan että Helsingin sarjakuvatapaamiset jatkuvat tänäkin vuonna.
Vuoden ensimmäinen tapaaminen huomenna torstaina 9.1. vanhaan malliin
Taidehallin Klubilla, Ainonkatu 3. Jos Taidehalli olisi jostain syystä
kiinni tms. niin ensimmäisellä varasijalla on Mbar Lasipalatsissa.

Tulkaa joukolla paikalle klo 21 alkaen. Itse käppäilen Petrin kanssa tuonne
joskus kymmenen kieppeillä, ja ainakin yksi uusi naamakin on tulossa, joten
kannattaa saapua!

t: Maria :c))