Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [työtä] Maan ystävät kaipaa apua

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 22.12.2002 - 11:32:32

Lupauduin jo kertaalleen kuvittamaan Maan ystävien esitettä, mutta aika
onkin loppunut kesken. Joten jos jotakuta kiinnostaa, niin ottakaan
yhteyttä Oras Tynkkyseen (oras@iki.fi) ja auttakaa Maan ystäviä pelastamaan
planeeetta.

ville

----- Edelleenlähetetty viesti lähettäjältä Oras Tynkkynen <oras@iki.fi> ---

--
    Päiväys: Fri, 20 Dec 2002 21:33:00 +0200