Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Kimmo Taskinen & co. Cosmicissa (ilmo)

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 10.12.2002 - 14:47:47

Cosmic Comic Cafe:n joulukuun 2002 näyttely on Kimmo Taskisen työtä.
Esillä on joukko pilkuntarkkoja sivuja ja kuvia mm. Siunatusta
hulluudesta (Kemin Sarjakuvakeskus, 1. painos loppuunmyyty) sekä Herra
ja moukka - albumista (Arktinen Banaani).
Aapeli, Juhani Aho ja Veikko Huovinen eivät pääse paikalle
henkilökohtaisiin syihin vedoten, mutta Taskinen itse pistäytyy CCCssä
huomenna, 11. joulukuuta 2002, joten tervetuloa kyselemään esim. miten
kansalliskirjallisuutemme on muunnettavissa sarjakuvamuotoon.
Jos ette pääse, niin näyttely on joka tapauksessa esillä
11.12-30.12.Netissä sarjoja ja kuvia voi ihailla pitempäänkin:
www.geocities.com/kimmotaskinen/

t. Vesa