Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Cocco Bill

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 01.12.2002 - 18:51:51

Huomasikohan kukaan muu että tänään aamulla tuli kolmoselta
tavallisille ihmisille täysin säädyttömään aikaan eli kello
9.25 Cocco Bill -animaatio?

No, ei sillä väliä vaikkei kukaan olisi huomannutkaan. Oli
nimittäin melko mitäänsanomattoman oloinen ja vaisu verrattuna
albumeihin, eikä Coccon englanninkielinen äänikään oikein
vastannut mielikuviani. Oliko maassa edes makkaroita? Ainakaan
siinä pätkässä minkä minä näin ei ollut.

Hmh. Näyttäisivät nyt vaan sitä Tohtori Sykeröä uusintana.