Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] Iltalehti: "Myrkky halutaan pois lasten lehtihyllystä"

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 30.11.2002 - 15:47:47

> Lukihan Jymy sarjat lehden kannessa "EI LAPSILLE" N:o 1 1973.
> Jos vaikka Myrkkyyn pistettäisiin sama teksti...

No, jos halutaan Myrkyn levikki kasvuun ja lehdelle lisää 10-14-vuotiaita
lukijoita, niin kannatan ehdottomasti! Heillehän se on itse asiassa
suunnattu ja "ei lapsille" -teksti vetää kersoja puoleensa kuin hinaja
Puhia. (Anteeksi, te aikaisin aikuistuneet 13-vuotiaat, tiedän että
sellaisiakin on.)

vh