Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] Voiman sarjakuvapaikka vapautuu

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 23.11.2002 - 15:23:23

Tuukka Rantala on halukas luopumaan puolen sivun värillisestä paikastaan
Voiman viimeisellä sivulla. Uusi piirtäjä saisi aloittaa vuodenvaihteen
jälkeen.

Paikka on houkutteleva, ja Voima jopa maksaa hommasta (oh! oh!). Palkkio
lienee melko onneton (menee varmasti alle sadan euron), mutta
neuvotteluvaraa luulisi löytyvän.

Minä olen väsynyt ja ylityöllistetty ja saan yhteiskunnallisen sarjakuvan
tekemisestä tarpeekseni Liberossa, joten vuodan tämän tiedon tänne
listalle. Ottakaa yhteyttä Tuukka Rantalaan: tuukka.rantala@uiah.fi

ville